Tråkigt.

SEX/KÄRLEK

1: Är du singel nu:
Nej.
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta: Ja.
3. Är du redo o satsa på ett förhållande nu: Japp.
4. Har du en kk: Haha, nepp.
5. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig: Ja.
6. Har du någon kille/tjej på g nu: Har en pojkvän.
7. Haft sex på fyllan: Ah.
8. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det: Ja
9. Sparat något från ett gammalt/sista förhållande/förhållandet: Ja, eller en present.
10. Varit på en blind date: Haha nepp.
11. Har din pojkvän/flickvän sårat dig någon gång: Inte min nuvarande :)

FAMILJ/BOENDE
1. Är dina föräldrar skilda:
Nej.
2. Har du några syskon och isåfall vad: En storasyster.
3. Bråkar du ofta med din mamma/pappa: Kan väl inte säga ofta precis.
4. Bor du i lägenhet: Nepp i ett, enligt mina vänner, "radhus".
5. Har du eget rum: Ja
6. Har du olika tapeter: Nej.
7. Har du gjort i ordning ditt rum: Jo det har jag.
8. Har du en tv i ditt rum: Att jag har!
9. Stor eller liten säng: 120 cm.
10. Har du dator på ditt rum: Ja, en bärbar.

KOMPISAR
1. Har du nån bästa vän:
Ja, fast vi ses inte så ofta nu för tiden.
2. Är du ofta med dina vänner: Jo, fast mest på skolan.
3. Vad leker ni när ni träffas: Vi leker med barbie, hehe!
4. Bästa minnet med en vän: Finns många, svårt att nämna ett.
5. Vilken är din äldsta vän som du känt längst: Simon.
6. Kan du vara dig själv med dina kompisar: Ja, annars hade det varit jävligt jobbigt ;)
7. Har du bråkat med din bästa vän: Typ inte, går inte att bråka med henne.
8. När hade ni olika meningar senast: Minns inte.
9. Hur längesen var det du träffade en av dom som betyder mest: Idag.
10. Har du alltid kul med dina vänner: Oftast!

SISTA SOM
1. Du fick en puss av: 
Daniel.
2. Sov med dig i din säng: Daniel.
3. Du delade ett riktigt skratt med: Mamma.
4. Du gick på bio med: Min syster och hennes kille.
5. Du höll i handen med: Daniel.
6. Du gick på stan med: Felicia.
7. Du delade en pizza med: Lisa under praktiken tror jag ^^
8. Du ringde: Danne.
9. Ringde dig: Superfelle93.
10. Skicka ett sms till dig: Jocke.
11. Du kramade: Danne.

Kommentarer
Postat av: felicia

miss you :(

2009-12-28 @ 13:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0